  • Data: 2005-03-29 10:31:31
    Temat: Re: Boisko osiedlowe [OT]
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    ..:: Meniu ::.. <m...@m...pl> pisze:
    > Chodzi o to, ze u nas jest boisko pomiedzy blokami w bliskim
    > sasiedztwie parkingu, a jak wiadomo dzisiaejsza mlodziesz nie umie
    > grac "normalnie" i kopia ta pilke po calym osiedlu w tym takze
    > parkingu, co oczywiscie skutkuje trafianiem pilki w samochody.
    > Oczywiscie zwracanie uwagi 15 razy dzienie nie skutkuje dlatego

    Nigdy pograć normalnie nie można było.
    On, wielki pan, ma samochód - a gdzie te dzieci mają się bawić???
    Zawsze komuś przeszkadzało. Przestaw samochód, albo sprzedaj.

    > zastanawiam sie czy to boisko nie powinno byc jakos ogrodzone, bo tak
    > wogole to jest to boisko do koszykowki-siatkowki a oni tam w pilke
    > nozna graja. Chodzi tylko o jakies zabezpieczenie parkingu przed tymi
    > pilkami. Nie czepial bym sie moze tych dzieciakow, ale 80m dalej jest
    > szkola i maja duze piekne boisko sportowe, nie wiem dlaczego graja
    > tutaj :|

    Jak jest boisko, to mają prawo grać.
    Dlaczego mają grać tam, a nie tu?
    A może też tam komuś przeszkadza?

    Sorry za OT, ale denerwujące są takie posty.

    --
    ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to