eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-03 06:53:24
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > NIe jest jasna, bo dalej głosują.

    > Już wyjaśniłem - jak dla mnie głosować powinni obywatele mający tu
    > "centrum życiowe" czy jak to się nazywa (choćby drugie), bo to oni
    > ponoszą konsekwencje tych głosowań.

    IMHO *Zacząć* powinno się od obowiązku ujawnienia dodatkowych
    obywatelstw przez kandydatów w wyborach oraz osób wybranych [uzyskanie
    obywatelstwa już po wyborach[ i *ZAKAZU* posiadania dodatkowych
    obywatelstw przez prezydenta RP (wodza sił zbrojnych) i jego
    "zastępców jakby co".

    Zaś podejście że ktoś ma parę obywatelstw i głosuje w kilku krajach
    jakoś nie jest po linii fair play.

    --
    A. Filip