  • Data: 2010-02-18 14:10:09
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:728zdv7ql3w7.dlg@piki.fixed...

    > Na przykład art191 kk oba paragrafy,

    gdzie tu masz przemoc czy grozby?

    > może być art 278/1,

    tu juz wybitenie poplynales, nie ma mowy o zaborze rzeczy

    > art 284/1. Lecimy

    i jak wyzej, nie mam mowy o przywlaszczeniu

    > dalej art288/1

    jak wyzej, nie mam mowy o zniszczeniu

    > dalej art289/1

    jak wyzej, nikt nic nikomu nie zabiera

    wiec bajdurzysz panie kolego

    > Powiedz mi. Jakim cudem wszystkie stacje poza tymi kilkoma problemu nie
    > widzą?

    a powiedz mi ile znasz takich stacji, stojacych w sadziedztwie biurowcow z
    deficytem miejsc parkingowych dla pracownikow?

    > Lepiej bawić się w Punishera i samemu wymierzać sprawiedliwość.

    nie, lepiej nadstawic drugi policzek i jeszcze im rozdawac darmowa kawe

    > Doprawdy zabawne.

    nie, smutne, ze ludzie musza siegac po blokady, aby wmymusic na innych
    odrobine kultury