  • Data: 2010-02-18 14:53:49
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:vlai7u8fx92t$.dlg@piki.fixed...

    > Nie oddam ci samochodu dopóki nie zapłacisz

    a slyszales o "obywatelskim zatrzymaniu" czy jak sie to tam nazywa?

    > Jak to nie, jak nie ma to poproszę z powrotem swój samochód, chę odjechać

    alez prosze bardzo, po uiszczeniu stosownej oplaty za korzystanie z mojego
    terenu

    > Blokują mmój samochód, tak ,że ja nie mogę go używać, bez ich zgody

    owszem blokuja bo chcesz odjechac bez placenia zlodzieju

    > Samochód jest niezdatny do użytku. I starczy, a być może również
    > porysowali
    > lakier etc

    przedtem moj teren byl niezdatny do uzytku bo go blokowales, wiec jak
    zaplacisz to odjedziesz

    > Dlaczego więc nie mogę z niego skorzystać i odjechać?

    a dlaczego przez poprzednie kilka godzin ja nie moglem korzystac ze swojego
    terenu?
    przez ciebie

    > Mieszkam w Warszawie, więc mnóstwo

    ja tez, i juz przyklad jednej takiej podalem, co prawda tylko przy okazji
    swieta, ale zawsze, ktos inny podal przyklad serwisu toyoty, na ktorego
    terenie parkuja pracownicy pobliskiego urzedu, bo tez im sie wydaje, ze maja
    do tego prawo

    > Od tego są sądy, a nie pseudobiznesmeni

    mozna to zalatwic szybciej i mniej problemowo jak widac i jakos nie udalo ci
    sie dowiesc, ze niezgodnie z prawem

    > Jak z tym włamywaczem? Wolno mi go zamknąć w piwnicy, czy nie?

    ok, odniose sie do twojego przykladu, przychodzisz do twojego domu, widzisz
    wlamywacza, wolno ci go zatrzymac do przyjazdu policji, nawet przykuwajac do
    kaloryfera, czy musisz go wypuscic, bo to ogranicza jego wolnosc?