  • Data: 2010-02-18 14:18:54
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1s2u17o1zcczu$.16lwjc3s9sag$.dlg@40tude.net sensor
    <n...@p...pl> pisze:

    > Uważaj na stację benzynową przy al. Górnośląskiej w Katowicach. Masz tylko
    > 30 minut, żeby zatankować, odwiedzić toaletę czy napić się kawy. Potem
    > rośli ochroniarze zablokują twoje auto. Blokadę z koła chętnie zdejmą. Za
    > 300 złotych!
    > Na stację BP przy al. Górnośląskiej kilka dni temu podjechały dwie młode
    > kobiety. Samochód na opolskich rejestracjach był wyładowany torbami i
    > sprzętem narciarskim. Klientki zapłaciły za benzynę, odjechały sprzed
    > dystrybutora i zostawiły auto na parkingu przy stacji. Były głodne, więc
> [...]
    Stacja benzynowa to zwykły sklep; jej teren jest ogólnie dostępny, a zatem
    przebywanie na nim nie wymaga posiadania jakichkolwiek zezwoleń. Tym samym
    bardzo ograniczone są uprawnienia ochrony - jak w każdym sklepie. I tak samo
    z policją. Jeżeli ochrona próbuje w supermarkecie zajrzeć do torby/plecaka
    klienta to się wzywa policję i ona wówczas interweniuje, a nie gada, że nic
    jej do tego.
    300 zł za zdjęcie bezprawnej blokady (uniemożliwienie korzystania z
    własności)?
    A czemu nie 2k albo - idźmy na całość - przepadek pojazdu?
    Odpowiedni dokument pobrania tej opłaty (paragon, faktura) zawierający
    szczegółową specyfikację
    wystawiają?

    --
    Jotte