  • Data: 2010-02-18 14:27:16
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lut, 14:48, "pmlb" <p...@d...com> wrote:

    > To nie sa miejsca postoju dla klientow ale dla kierowcow.
    > Na tym polega idea STACJI BENZYNOWEJ a nie miejsca do tankowania.
    > Widze, ze ludzie w Polsce juz nawet (co niektorzy) pojecia nie maja o
    > przeznaczeniu roznych miejsc, rzeczy...

    Nie no w Polsce ludzimy sie jeszcze, ze to wlasciciel decyduje o tym
    co chce zrobic ze swoja dzialka. Jak robi parking dla klientow to jest
    to parking dla klientow, a nie klucz dzikich gesi odlatujacych na
    poludnie.

    To, ze robie sobie plac i nazwyam go parkingiem nie daje wszystkim
    prawa do parkowania tam bez ograniczen. Moge zrobic parking dla swoich
    klientow, moge zrobic parking dla swoich pracownikow ect. ect.