  • Data: 2010-02-18 14:25:20
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości
    news:WTbfn.18617$D73.499@newsfe22.ams2...

    > No i co z tego?

    wlasnie to

    > A moj np. samochod. I jakim prawem mi uniemozliwiaja korzystanie z niego?

    a to ich parking, i jakim prawem uzurpujesz sobie prawo do dysponowania nim

    > Od kiedy to (nawet gdyby) zlamanie wenetrznego regulaminu debila bylo
    > zezwoleniem na lamanie prawa?

    ale jakim lamaniem prawa?
    masz jakies paragrafy zabraniajace takich praktyk?

    > Nie musza byc! parking przy stacji benzynowej jest dla kierowcow.
    > Mozesz jechac 800km byc padniety i wlasnie parkin na stacji po to jest bys
    > sobie zrobil przerwe.

    a widzisz roznice w przerwie w podrozy, a parkowaniu samochodu niedaleko
    pracy?

    > Wystarczy odpowiednie oznakowanie. W UK przy miejscach parkingowych masz
    > duzzze tabliczki z informacja ile, za ile i daczego. Przy kazdej zatoczce.

    ale jakiego oznakowania potrzebujesz, aby do ciebie dotarlo, ze stacja
    benzywnowa nie jest twoim przypracowmym parkingiem?

    > Czy tak jak ktos kogo tu nie lubie napisal, ze zastosowac szlaban, to
    > wystarczy, mozna dac informacjie, ze parking darmowy 2 godziny po 2
    > godzinach kazda godzina to 100zl. Wsadzic bilecik parkingowy, zamknac
    > wyjazd i jesli delikwent nie ujsci oplaty na miejscu spisac protokol. Duzy
    > problem?

    mysl, chcesz zamknac wyjazd ze stacji benzynowej?

    > Bo taki ma byc dla kierowcow. Po to miedzy innymi placisz podatek w
    > paliwie.

    dorosnij, podatek w paliwie masz w teorii po to, aby latac drogi, a nie po
    to, aby parkowac na dowolnie przez ciebie wybranym prywatnym terenie

    > Serio? Jak zatankuje paliwo i sobie pojdzie na maakdonalda - tez nie
    > zaloza klampy?

    jak bedziesz w nim siedzial 2 godziny to zaloza

    > Myslec! Myslec! Myslec!
    > Nie robic dzikich regulaminow, polowan na kierowcow, to jedynie pokazuje,
    > ze polska to kraj dzikusow. Czy milo ci zyc w kraju dzikim?

    sam mysl, bo jak narazie nie wykazujes tutaj nadmiaru tego, do czego tak
    goraca nawolujesz

    > Ale to mozna zrobic w sposob cywilizowany.

    w cywilizowany sie nie dalo

    > Wiesz, w UK, malo kto korzysta z parkingu przy stacji, bo zakupy na stacji
    > czy kawe, tudziesz z toalety korzystaja zaraz po zatankowaniu i
    > zaplaceniu, zostawiajac pojazd przy dystybutorze:)

    i to jest dopiero chore, ze na takiego barana musze czekac, az laskawie
    ruszy dupe i odjedzie, szczegolnie jak stacja ma duze oblozenie, po to sa
    wlasnie miejsca postojowe, aby odjechac i nie blokowac dystrybutora, ale jak
    widac w tej twojej kochanej angli nie tylko o pomyslunek ale i o kulture
    trudno