  • Data: 2006-08-07 16:06:55
    Temat: Re: Biedronka :-)
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież napisałem, że kobieta odmówiła przyjęcia reklamacji towaru,
    > na wymienionej podstawie.
    > Pismo miałem ze sobą, ale mogłem się nim tylko podetrzeć, nie przyjmie
    > i co jej zrobisz ??

    Na przyszlosc - informujesz, ze staniesz przy wejsciu i zaczniesz agitowac
    jej klientow, zeby nie wchodzili, bo tu sprzedaja towar ktory sie psuje i
    potem w bezczelny sposob nie przyjmuja reklamacji. "I co mi pani zrobi?"...

    Niestety, raz jeden jedyny, gdy zostalem zmuszony do tego ostatecznego
    srodka - musialem udowodnic, ze rzeczywiscie chce mi sie wyjsc przed sklep i
    "zawracac" klientow sprzed drzwi, a potem uzerac z ochrona przy pomocy
    policji... i dopiero fladra mi zechciala uznac prawo do reklamacji.

    Pozdrawiam,

    Tiger