  • Data: 2002-10-10 18:48:57
    Temat: Re: BSA
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > widze, ze jestes zorientowany w temacie. znasz jakis program wlasnie do
    > dekompresji w locie pod winXP? jedyne co znalazlem to winzip ktory jednak
    > nie dziala pod jadrem NT a jego dalszy rozwoj zaprzestano.. jak wiesz
    > standardowa funkcja kompresji/dekompresji w systemie jest malo wydajna,
    > dlatego zalezy mi na zamianie jej na cos efektywniejszego
    O ile wiem kompresja dysków jest tematem odchodzącym w niepamięć wraz ze
    spadkiem cen za MB powierzchni dyskowej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że
    właściwie wszystkie rozwiązania opierały się na tym samym pomyśle (w
    uproszczeniu: skompresowany plik jako wolumin i osobny plik jako jego tablica
    alokacji), które to rozwiązanie było obarczone dużym ryzykiem utraty danych
    (ścisłe powiązanie z logiczną strukturą dysku) nie widzę potrzeby stosowania
    tego typu oprogramowania. I chyba nie tylko ja, bo Stackera (najwydajniejszy)
    już nie ma, a innych rozwiązań nie znam.

    Pozdrawiam
    JarekT