  • Data: 2006-02-07 02:13:05
    Temat: Re: Awizo - sad - mylne imie adresata?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@w...pl wrote:

    > Jeśli drugie imię jest wpisane w dowodzie lub w akcie urodzenia, nie będzie
    > można w razie kłopotów udowodnić, że nie można było domyślić się o za
    > adresowaniu go do nas. Jeśli brak mienia w dowodzie i nie chce Pan
    > ryzykować należy poinformować pocztę że adresat jest nie znany.

    A ja w dowodzie nie mam drugiego, a jak poszedlem do UM zakladac DG to
    od razu obydwa wyskoczyly. I co?

    Ja polecam odebrac, jesli faktycznie nie jest do adresata, to wyniknie
    to z tresci. Zawsze mozna odeslac, stwierdzajac, ze zaszla jakas
    pomylka.

    Warto pamietac, ze 2 nieodebrane polecone sad moze uznac za
    "dostarczone". Wiec zawsze jednak lepiej wiedziec co do nas pisza, zeby
    sie nie obudzic kiedys, jak kolbami do drzwi zalomocza i w bransoletkach
    wyprowadza...

    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj