eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAutonaprawa-usterki nadalRe: Autonaprawa-usterki nadal
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz" <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Autonaprawa-usterki nadal
    Date: Sat, 4 Aug 2007 11:35:06 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <f91hi4$n63$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <f8vl4l$mrk$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: bkq236.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1186220422 23747 83.28.184.236 (4 Aug 2007 09:40:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Aug 2007 09:40:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 000763-4, 2007-08-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:477218
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> napisał w wiadomości
    news:f8vl4l$mrk$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Pojawiają się usterki w samochodzie, zgłaszamy je w warsztacie i
    > zostawiamy auto.
    > -Jaką umowę zawieramy oddając auto do naprawy (nienazwaną?)

    Ustną.
    Jeśli poprosisz o pisemną to Cie wyzwią lub ładnie wytłumaczą: "kto to Panie
    bawi sie w umowy i paragony, ja Panie tylko na chleb chce zarobić"

    > -Czy warsztat ma prawo żądać jakąkolwiek opłatę, jeśli stwierdzi, że
    > sprawdzili i wszystko jest ok?

    Tak.
    To proste i ja też tak potrafie, moge być zawsze tańszy od konkurecji.

    > -Czy warsztat ma prawo żądać opłatę, jeśli stwierdzi, że po zbadaniu nie
    > są w stanie usunąć awarii?

    Tak :)

    > -Czy może pomimo zgłoszonych usterek zająć się czymś innym np. "nie
    > stwierdzamy usterek, ale zrobiliśmy regulację i wymieniliśmy olej, za to
    > się należy xx zł?"

    Tak. Tacy klienci sa najfajniejsi a przy okazji da sie zarobić.

    Dobra rada.
    Proponuje zakupić w Tesco ksiązke "Sam naprawiam ..."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1