eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą › Re: Arbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą
  • Data: 2022-11-18 18:13:09
    Temat: Re: Arbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2022 o 13:02, J.F pisze:
    > P.S. duzo statkow przeplywa przekopem? Bo co prawda zdobylimsy
    > niezaleznosc od Rosji, ale za 2mld, z plusem, ktory rosnie,
    > no i ciekaw jestem zapotrzebowania ... cieszą sie małe jachciki
    > głównie?

    Kiedyś korespondowałem z jakimś lokalsem który mnie uświadamiał, że ten
    przekop ma jedynie znaczenie moralne. Bo do Elbląga i tak żaden duży
    statek nie wpłynie, bo śluza jest zbyt mała. Przekop bedzie miał raczej
    znacznie polityczne, czy turystyczne. Gdyby potrzebne były moce
    przewozowe portu, to jest kilka portów na otwartym morzu, w które by
    można zainwestować i zwiększyć nasze zdolności przeładunkowe. W sumie
    dość sensownie to wygląda.

    --
    Robert Tomasik