eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą › Re: Arbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą
  • Data: 2022-11-18 16:02:23
    Temat: Re: Arbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 18 Nov 2022 03:21:58 +0100, A. Filip wrote:
    > https://energia.rp.pl/gaz/art37435551-gazprom-wygral
    -z-finami-przed-trybunalem-w-sztokholmie-chodzi-o-ga
    z-za-ruble

    A propos - czy Polska nie ma podobnej sytuacji?
    Na sie chyba kontrakt konczyl tak czy inaczej,
    ale zdaje sie, ze dumnie odmowilismy placenia w rublach za jakąś
    resztkę.

    https://energia.rp.pl/gaz/art36129841-rubli-za-gaz-n
    ie-bedzie-przerw-w-dostawach-do-polski-takze-na-razi

    https://www.money.pl/gospodarka/polska-zaplaci-w-rub
    lach-za-rosyjski-gaz-jest-odpowiedz-6762357029116704
    a.html
    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/komisja-eu
    ropejska-tlumaczy-jak-placic-za-gaz-w-rublach-morawi
    ecki-krytykuje/ps6e3dw

    No coz - wydaje mi sie, ze wystarczy krajowa ustawa zabraniajaca
    platnosci w rublach ... i tez bedzie sila wyzsza :-)
    Ale w Finlandii nie bylo, i Trybunal ma racje :-)

    J.