eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoArbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą › Re: Arbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą
  • Data: 2022-11-18 13:31:53
    Temat: Re: Arbitraż w Sztokholmie stanął za Gazpromem w kwestii Gaz za Ruble czyli Putin Siłą Wyższą
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > Takie prawnicze pierdolenie w styku czy putin ma złe zamiary.
    > 3 lata procesowania i umorzenie.
    >
    > Prawnicze hieny ZAKAŁA NARODU!

    No to jak chcesz inaczej: IMHO Z udowodnienia tezy że Gazprom nie jest
    niemal zwykłą firmą (w kontekście tego dekretu Putina) będzie wynikać że
    zmuszania Gazpromu do przyjęcia zapłaty nie w rublach i liczenie że co
    najmniej "będzie się ociągać z wymianą" miało jeszcze mniej sensu.

    Nie po to się bitwę (prawną) wygrywa by wojnę (polityczną) przegrać.

    --
    A. Filip