eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoApelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach] › Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
  • Data: 2022-05-06 17:46:17
    Temat: Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek-06-maja-2022 o 16:31, Jacek Maciejewski pisze:
    > Otóż co do bluzgania na Kościół to nikt
    > praktycznie tego nie robi ponieważ większość jest dobrze wychowana.

    Nie traktuje wszystkiego co czytasz dosłownie.
    Tu nie ma prawników ;-) A gdyby byli to słowo BLUZG wytłumaczyliby na 65
    różnych sposobów ;-)

    WYPIERDALAĆ co krzyczały wiatropylne siksy.

    Ludzie bardziej inteligentni PRZYPIERDALAJĄ bardziej wykwintnie.

    Ja użyłem słowa BLUZG żeby oddać całokształt nagonki na Kościół.