eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoApelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach] › Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
  • Data: 2022-05-07 00:58:28
    Temat: Re: Apelacja w sprawie katoliko-fobii LBGT-IQ-filów z IKEA [2019 dalej w sądach]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-06, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Jak ci kto inny odpowiedział: dopierdolić katolikom to dla wielu żaden

    To prawda. Nawet trudno uniknąć przy ich wszechobecnej, toksycznej
    obecności wymuszającej na innych zasady, których zresztą sami na ogół
    nie przestrzegają. No ale tak ma większość religii.

    > problem ale jak ustanowionym "precedensem" oberwą "niektóre inne
    > wyznania" to wtedy będzie wielki rejwach.
    >
    > Ja wiele wersji (prawomocnych) wyroków Wysokich Sądów w tej sprawie
    > jakoś tam przełknę jeśli ich logika będzie stosowana _konsekwentnie_
    > do innych wyznań.

    Trzeba by wiedzieć dokładnie co tam zaszło bo argumentować można na
    kilka sposobów. Np., samo namawianie do tolerancji wobec LGBT+ nie ma w
    sobie nic nagannego i zdaje się nawet Stary Testament (ST) nie potępia
    LGBT+ a określone czyny seksualne. A NT to ma coś nawet o miłowaniu bez
    podziałów. No to z czym ten typowy Katolik właściwie wyjeżdża? On jako
    Katolik nie miłuje (pewnie nie jest więc prawdziwym Katolikiem), i
    straszy bliżej nieokreślonymi reperkusjami? No to Ikea słusznie może
    stracić zaufanie do osoby, która nie dość, że nie toleruje znaczącego
    odsetka ich klientów, to jeszcze wali tekstami, które można odebrać jako
    jawną groźbę.

    Poza tym na coś tam nie przyszedł mimo, że powinien.

    --
    Marcin