  • Data: 2006-01-12 15:17:37
    Temat: Re: Allegro-problem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek wrote:

    > Po długich negocjacjach dali się przekonać, że to było włamanie się na moje
    > konto i (podobno) sprawa zostanie zgłoszona policji. Jednak nakazali wpłacić
    > pieniądze za prowizję, bo ktoś musi zapłacić. Jezeli nie wpłacę w przeciągu
    > tygodnia, to przyślą windykatora.

    Czyli chcą ciągnąć korzyści z popełnionego przestępstwa? A, nieładnie,
    drobie Alledrogo...

    > Teraz mam pytanie: Czy wpłacać, czy czekać i gdzie moge szukać pomocy?

    Zawiadom policję o włamaniu się kogoś na twoje konto na Allegro.

    Gdyby zaś Allegro groziło np. rozpowszechnieniem informacji o twoim
    rzekomym długu - złóż zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez
    danego pracownika Allegro (groźba bezprawna w celu wymuszenia kasy -
    parę latek za to grozi).