  • Data: 2008-03-01 10:44:04
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpować - czy słusznie ??
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam.eu" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:fqb5sl$t8m$1@inews.gazeta.pl...

    > "Klient dupa" bowiem nie przewidział, że jedzie
    > taksówką biorąca wielokrotnie większą stawkę niż inne taksówki.

    No ale w czym problem? Wez sobie w Krakowie pod dworcem takstowke nie
    zrzeszona w zadnym radio taxi a przekonasz sie ze ceny moga byc zabojcze.Ten
    sam kurs z dowolnym radio taxi bedzie ze 3 x tanszy. Jesli nie pytasz ile
    cos kosztuje to znaczy ze cena nie ma dla ciebie znaczenia.

    > Czy kodeks etyki adwokackiej przewiduje pojęcie "klienta dupy"? i
    > naciąganie
    > go na kasę?

    Ale jakie qrde naciaganie. Stawki minimalne nie sa utajnione a poza tym
    przyslowiowy koniec jezyka za przewodnika. Idziesz na targ kupowac marchew,
    oddajesz fure do mechanika, buty do szewca czy wzywasz ekipe remontowa i
    zawsze pytasz ile to cie bedzie kosztowalo. Czemu u licha nie zapytac o to
    samo adwokata? Czy nie wlasnie dlatego, ze jak napisalam wyzej kazdy uwaza,
    ze praca umyslowa nie jest zadna praca i nie nalezy sie wynagrodzenie??

    HaNk