  • Data: 2008-02-28 19:59:18
    Temat: Re: Adwokat chce mnie oskalpowaa - czy s3usznie ??
    Od: "Kristofuros" <K...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b5c20234-3e24-4b67-8ffd-6fce9bf93e75@d21g2000pr
    f.googlegroups.com...
    podsumujmy:
    rodzinka chce "zaoszczędzić" to wraz z rodzeństwem
    wynajmuje 1 adwokata żeby było taniej
    w której te rodzeństwo jest 1 stroną

    wydawałoby się to logiczne ale w tym przypadku tylko w teorii

    a "Pan/i Mecenas" po cichu se liczy 3 X minimalna stawka
    po co umowa, a nuż by wiedział ile to kosztuje

    jak widzisz to jest standardowa procedura bo nikt tu się temu nie
    dziwi
    ciesz się, że tak mało chce, a nie 6 X min. stawka
    ----

    To jest jawne działanie na szkode klienta.

    Bo znając wcześniej stawki i sposób jej oblicznia
    wzielibyśmy 3 adwokatów i mielibyśmy teoretycznie większe wsparcie prawne,
    a zapłacili byśmy te same pieniądze.
    3 adwokatów pewno by więcej coś wskurało, niż 1 obibok.

    Pozdr
    Krzysztof