    From: "Scorpion" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problemy z przejsciem.
    Date: Tue, 3 Sep 2002 06:01:24 +0200

    M * ****************** K
    i * dom nr. 10 o
    r * ***************** m
    s teren prywatny u
    k ****************** n
    i * dom nr. 12 y
    e ******************
    g * dom nr. 14
    o ******************

    Sprawa wyglada tak:
    Mirskiego i Komuny to sa ulice. Mieszkam w domu nr.14. Jestem zameldowany
    przy ulicy Komuny, a wyjscie z domu mam na Mirskiego.
    Od strony Komuny mam dzialke. Teren prywatny jest to trzymetrowy pas,
    nie ogrodzony umozliwiajacy przejscie z Mirskiego na Komuny. Ten pas nalezy
    do dwoch osob prywatnych. Osoby te najprawdopodobniej, nie zyja, a ich
    spadkobiercy nie wiedza o tej dzialce(poniewaz przez najblizsze 50 lat nikt
    tego terenu, nie grodzil, ani nie dbal o niego). Pewnego dnia wlasciciel
    domu nr. 12
    zagrodzil ten teren bez zgody wlascicieli tymsamym odcinajac mi(czyli nr.
    14)
    dojscie do dzialki znajdujacej sie od stronu ulicy Komuny. Dzwonilem na
    policje, ale mowia, ze nic nie wskuraja, poniewaz zagrodzenie prywatnego
    terenu musial by zglosic wlasciciel, a on najprawdopodobniej, nie zyje, a
    spadkobiercy(jesli takowi sa) nie wiedza o tej dzialce. W tej sytuacji
    wlasciciel domu nr. 12 czuje sie bezkarny. Co robic ?

    Prosze o pomoc.

    Problem drugi :

    Czy aby zastapic w swoim prywatnym domu sciane zewnetrzna nalezy uzyskac
    jakies zezwolenie ? Sciana sie sypala

    Pozdrawiam,
    Scorpion.