eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Prawa klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.pionier.net.pl!news.ipartners.pl!ipartners.pl!not-for-mail
    From: "MarBad" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawa klienta
    Date: Wed, 14 Dec 2005 09:13:44 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 24
    Message-ID: <dnok9k$23h5$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.153.150.68
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1134548084 69157 217.153.150.68 (14 Dec 2005 08:14:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 14 Dec 2005 08:14:44 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:349262
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam nastepujace pytanie:
    Zakupilem w Media Markt sprzet (mikrofalowke). W sklepie nie wyjmowalem jej
    z pudla. Po zawiezieniu do domu i rozpakowaniu mikrofalowki okazalo sie, ze
    gorna i boczna scianka sa bardzo pogniecione (wyglada to tak jakby ktos w
    nia czyms rzucil).
    Pudlo od mikrofali nie bylo nawet pogniecione.

    Wrocilem do Media Marktu i uslyszalem, ze napewno jak ja wyjmowalem to mi
    upadla itd., ze jest to mechaniczne uszkodzenie i ze co najwyzej moga wyslac
    to do producenta i on to oceni.

    Moim bledem bylo oczywiscie to, ze w serwisie przy stemplowaniu gwarancji
    nie wyjalem sprzetu z pudla i nie obejrzalem.

    Pytanie:
    Czy w takim przypadku jestem juz skazany tylko na siebie, czy moge w jakis
    sposob dochodzic swoich praw?

    MarBad
    m...@g...pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1