  • 91. Data: 2023-03-14 17:38:41
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ależ oczywiście. Przed pozamiataniem podwórka stawiamy zarzut
    > przechodniowi, ze porzucił papierki, a w razie braku przechodniów
    > meteorologom, że nie przewidzieli wiatru i listki spadły.

    A jak nie macie metoerologa pod ręką to matce - najwyżej się zmieni a
    łatwo znaleźć bo siedzi z tyłu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 92. Data: 2023-03-14 17:40:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Mar 2023 16:32:38 +0100, Robert Tomasik wrote:
    > To policjant, czy kulson?

    Jedno i drugie :-P

    Choc pewny nie jestem, bo jak mundur bez imiennika, to moze nie mundur

    >Kulsony też mają Policję?

    Gorzej, kulsony mają kolegow :-)

    J.

  • 93. Data: 2023-03-14 17:42:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To policjant, czy kulson? Kulsony też mają Policję?

    Robert - to jest _ten_ kulson:P

    Czyli kulson kulson;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 94. Data: 2023-03-14 17:44:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2023 o 13:03, J.F pisze:

    > Ale to nie zomo ... chyba nie.

    Odziały zwarte czyli zomo.

    > A tu widzisz - jeden ma, drugi nie ma ...

    Bo jeden to policjant a drugi kulson:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 95. Data: 2023-03-15 20:05:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Mar 2023 17:44:09 +0100, Shrek wrote:

    > Odziały zwarte czyli zomo.

    mowisz ze na zdjeciu przedstawiciel oddziałów zwartych?

    ROTLF :-)

    Ciakawa co ma Robert :-P

    J.

  • 96. Data: 2023-03-15 21:05:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.03.2023 o 20:05, J.F pisze:

    > ROTLF :-)
    >
    > Ciakawa co ma Robert :-P

    Robert ma wypełnione numerki w druczkach:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!