    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Date: Mon, 6 Mar 2023 06:15:13 +0100

    On Sun, 5 Mar 2023 20:34:54 +0100, Shrek wrote:

    > Ano ma. Tym dziwniejsze, że nie postawili zarzutów matce. Robert?

    Sledztwo (w sprawie) jest z doprowadzenia do samobójstwa.

    Mozliwe, ze matka sama zlozyla zawiadomienie.

    Bo inaczej ... jak przesłuchac, matkę?
    Skad wiadomo, ze to nie jej chorobliwa ambicja i wychowanie nie
    doprowadzily?

    A jak przesluchac kogokolwiek innego, skoro podejrzewamy, ze ktos
    doprowadził?

    P.S. patrzac dalej ...
    ",,podanie tak precyzyjnych danych pozwoliło na zidentyfikowanie
    ofiary". Nawiązała w ten sposób do informacji, która obiegła media pod
    koniec grudnia zeszłego roku, dotyczącej skazania rok wcześniej za
    pedofilię Krzysztofa F. pracującego w Urzędzie Marszałkowskim w
    Szczecinie. Państwowe Radio Szczecin podkreśliło, że ofiarami były
    ,,dzieci znanej parlamentarzystki", podano ich też wiek. - To była
    nieprawdziwa nagonka, która doprowadziła do tragedii. To jest
    najbardziej obrzydliwa sytuacja, jaką widziałam, to jest horror, to, z
    czym się spotykamy w polityce "

    no i kogo tu teraz skazac za doprowadzenie ... Krzysztofa F.?
    Bo przeciez nie panstwowe radio :-)

    PPS - inna sprawa z Jaworzna
    https://wiadomosci.wp.pl/skandal-na-zakrystii-ktos-n
    agrywal-spowiedz-6872749251750624a

    "Ktoś nas podsłuchiwał, nagrywał, oficer policji to potwierdził. A z
    przesłuchania wynikało, że to my jesteśmy winni tej sprawie -
    stwierdził jeden duchownych. - Ze strony policji są takie sygnały, że
    jest to sprawa wewnętrzna. Co to znaczy? Mówili, żebyśmy "załatwili to
    między sobą", że chcemy się pozbyć proboszcza. Co to są za sugestie? -
    zastanawiał się dalej."

    Robert może wyjasni, bo ja tu czegos nie rozumiem - wszyscy, którzy
    mieli dostęp do zakrystii mieli mozliwosc, wiec powinni byc
    przesluchiwani jako podejrzani?
    A moze byli, skoro "z przesluchania wynikalo, ..." ... tzn uslyszeli
    na poczatku zarzuty, czy nie uslyszeli ? :-P

    PPPS. To samo, a nie to samo
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,295
    25190,jaworzno-ukryta-kamera.html

    pozniejszy artykuł, czy ktos cos celowo pominął, a moze dodał?

    a w google wersji sporo
    https://natemat.pl/472946,jaworzno-wielka-afera-wsro
    d-parafian-na-zakrystii-dzialala-ukryta-kamera
    https://www.se.pl/slask/jaworzno-ktos-nagrywal-kamer
    a-spowiedz-w-kosciele-powazne-zarzuty-duchownych-aa-
    VgZv-pGkg-WEvF.html

    itd