  • 11. Data: 2023-03-06 09:12:50
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niestety polską dziennikarską szczujnię trzeba by pod ścianę i kałachem ;-)
    W normalnym kraju (jak GB) podają dane sprawcy. imię nazwisko miejsce zamieszkania
    (hrabstwo).
    W polskich szczujskich mediach na łbie stają aby podać dane ofiary.
    Setkę sprzed szkoły, domu, pracy rodziców, kolor kurtki, oczu i rozmiar buta.
    Na jak, można kałachem?

    -----
    > informacji, która obiegła media pod koniec grudnia zeszłego roku, dotyczącej
    skazania rok wcześniej za pedofilię Krzysztofa F.

  • 12. Data: 2023-03-06 09:13:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może będziesz miał dłuższego?

    -----

  • 13. Data: 2023-03-06 11:10:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Mar 2023 09:12:50 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Niestety polską dziennikarską szczujnię trzeba by pod ścianę i kałachem ;-)
    > W normalnym kraju (jak GB) podają dane sprawcy. imię nazwisko miejsce zamieszkania
    (hrabstwo).

    W GB i USA inny system prawny.
    Ale jakiego sprawcy - podejrzanego ... tzn w tym przypadku juz
    skazanego, ale zazwyczaj dziennikarze niecierpliwi i nie chcą czekac
    10 lat na dokonczenie procesu ...

    > W polskich szczujskich mediach na łbie stają aby podać dane ofiary.
    > Setkę sprzed szkoły, domu, pracy rodziców, kolor kurtki, oczu i rozmiar buta.
    > Na jak, można kałachem?

    Bez przesady, wcale im sie tak nie spieszy.

    Poza tym skąd wiedzieli? Takie rozprawy nie są publiczne.

    https://radioszczecin.pl/1,450144,pelnomocnik-marsza
    lka-geblewicza-ds-uzaleznien

    hm, niby wiele nie powiedzieli, ale moze i nie tak trudno ustalic o
    jaką parlamentarzystkę chodzi i co to za dzieci ...
    tak jak kiedys "Przemyslaw W. syn prezydenta" ...

    https://twitter.com/stanczykmaciej/status/1608236457
    503727616

    No coz ... wlasciwy czowiek na wlasciwym miejscu :-(

    A dziennikarze jak hieny? rok po wyroku ...

    https://radioszczecin.pl/1,450208,sprawa-pedofila-kr
    zysztofa-f-pytania-do-marszalk
    https://www.tvp.info/65355025/szczecin-pedofil-krzys
    ztof-f-skazany-to-pelnomocnik-olgierda-geblewicza-of
    iarami-dzieci-znanej-parlamentarzystki-

    https://radioszczecin.pl/1,450586,sprawa-pedofila-by
    lego-pelnomocnika-marszalka-ko

    J.

  • 14. Data: 2023-03-06 11:14:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Mar 2023 06:26:31 +0100, Shrek wrote:

    > Ja to wiem. Ale robert twierdził, że się nie da i trzeba stawiać
    > zarzurty, bo nie ma sprawy bez podejrzanego.

    > Karnie tak. W trakcie może się okazać że miał w pracy wspólników.

    dwa lata po zdarzeniu? troche glupio ...

    > Cywilnie jak najbardziej by się przydało.

    Ale moze wlasnie karnie?
    Bo cywilnie ... kolejne potwierdzenie, ze to o te poslanke chodzi?

    J.

  • 15. Data: 2023-03-06 13:41:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Ja to wiem. Ale robert twierdził, że się nie da i trzeba stawiać
    > zarzurty, bo nie ma sprawy bez podejrzanego.

    Chyba sam zrozumiał, ze nie trzeba, bo nawet przykłady dawał.

    Ja go już tylko dopytuje o przesluchania, bo skoro nie można
    porozmawiac z nikim, kto mogł popopełnic przestępstwo, bo trzeba mu
    najpierw zarzuty postawic, to jak ustalają cokolwiek?
    Kazdy swiadek jest przeciez potencjalnym podejrzanym, bo obecny na
    miejscu przestępstwa :-)

    No można zacząc np od sprawdzenia nagran z kamer, ale jak kamer nie
    ma, to co?

    J.

  • 16. Data: 2023-03-06 17:32:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 11:14, J.F pisze:

    > dwa lata po zdarzeniu? troche glupio ...

    A to on dwa lata temu umarł?

    > Ale moze wlasnie karnie?

    Karnie instytucji się z definicji nie da. Co - polskie radio zamkniesz w
    pierdlu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-03-06 17:35:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 13:41, J.F pisze:

    > Chyba sam zrozumiał, ze nie trzeba, bo nawet przykłady dawał.

    To niech odszczeka i po sprawie;)

    > Ja go już tylko dopytuje o przesluchania, bo skoro nie można
    > porozmawiac z nikim, kto mogł popopełnic przestępstwo, bo trzeba mu
    > najpierw zarzuty postawic, to jak ustalają cokolwiek?

    Umarzają z powodu niewykrycia sprawców, bo prawo im zabrania podjąć
    czynności:P

    > Kazdy swiadek jest przeciez potencjalnym podejrzanym, bo obecny na
    > miejscu przestępstwa :-)

    Ba... często na miejscy są tylko policjanci:P

    > No można zacząc np od sprawdzenia nagran z kamer, ale jak kamer nie
    > ma, to co?

    To robert bredzi - jak zwykle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2023-03-06 17:35:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 09:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Może będziesz miał dłuższego?

    Od kogo i po co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2023-03-06 17:44:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 6 Mar 2023 17:32:21 +0100, Shrek wrote:

    > A to on dwa lata temu umarł?

    Dwa lata temu mialy miejsce "inne czynnosci seksualne".
    Od tego czasu sprawca siedzi, wyrok mial miejsce rok temu ...
    widac młodemu nie zaszkodził.

    > Karnie instytucji się z definicji nie da. Co - polskie radio zamkniesz w
    > pierdlu?

    Są dziennikarze, redaktorzy ... mozna i Prezesa przesłuchac :-)

    J.

  • 20. Data: 2023-03-06 17:46:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 17:44, J.F pisze:

    > Dwa lata temu mialy miejsce "inne czynnosci seksualne".
    > Od tego czasu sprawca siedzi, wyrok mial miejsce rok temu ...
    > widac młodemu nie zaszkodził.

    Ale "popularność" mu wyraźnie zaszkodziła:(

    > Są dziennikarze, redaktorzy ... mozna i Prezesa przesłuchac :-)

    A to swoją drogą. Ale to konkretnych ludzi a nie instrytucję jako taką.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!