    From: <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Polakina
    Date: 2 Mar 2002 14:17:49 +0100

    Witam !!
    Moja babcia kupila kiedys cos poprzez TeleZakupy... No i zaczelo sie :(
    Juz sie przyzwyczailismy do zapchanej skrzynki snail-mailowej...
    Od pewnego czasu neka nas firma Polakina... Po przeczytaniu regulaminu
    (zawsze to robie :) nie zauwazylem zadnej mozliwosci zarobku dla w/w
    firmy (zadnych znaczkow za 10 zl, dzwonienia na 0-700) troche mnie to
    zdziwilo... dzisiaj (niestety pod moja nieobecnosc) zadzowonila do mojej babci
    pani, ktora chciala tylko sprawdzic czy zgadzaja sie podpisy na przyslanych
    dokumentach !!!. Po podaniu jej wszystkich nazwisk, kobieta stwierdzila, ze
    dokumenty sa sfalszowane i moja babcia zostanie pociagnieta do
    odpowiedzialnosci... Babcia, jako nieuswiadomiona w zawilosciach naszego prawa
    o malo nie zeszla na zawal... Zastanawiam sie czy kolejnym krokiem nie bedzie
    proba wyludzenia od babci pieniedzy za "zlamanie prawa" :)

    Teraz kilka pytan:
    Czy jest jeszcze ktos kto doswiadczyl podobnej sytuacji ?
    Czy istnieje jakas metoda "dokopania" gosciom ? :)