    From: "OSIEK" <o...@m...pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pobicie...
    Date: Wed, 25 Jun 2003 22:45:10 +0200

    Sprawa wyglada tak: dostalem w ryjek na imprezie od kolesia, tylko za to ze
    poczestowalem panienke (podobno jego) piwkiem no i niestety stracilem zabek.
    Mam odnosnie tego faktu pare pytanek:
    - kiedy najpozniej moge sie wybrac na policje i zalozyc sprawe, no i ile
    takie cos sie moze ciagnac
    - czy duzo znaczacy jest fakt ze policja po zajsciu wykryla troszke promili
    - ile tak rozsadnie moglbym sobie zazyczyc pieniazkow
    - zasadniczo nie mam zadnego konkretnego swiadka zajscia, tyle ze kolesia
    rozpoznalem pozniej jak wsiadal do autka a jeden moj ziomek poinformowal
    mnie kto to, wiec jakie sa szanse ze wygram.
    Chwilowo to tyle, dziwki wielkie za jakiekolwiek wskazowki.