    From: "<buraxta>" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: PKP cześć 2
    Date: Thu, 24 Mar 2005 18:33:51 +0100
    Sender: b...@o...pl@82.160.81.90

    Obiecałem, że się odezwę i napiszę co zdziałałem z PKP - gdyby ktoś
    chciał się zapoznać ze starym wątkiem to:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&cl
    ient=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&thread
    m=cuvd03%24eta%241%40nemesis.news.tpi.pl&rnum=2&prev
    =/groups%3Fq%3Dmandat%2Bpkp%26hl%3Dpl%26lr%3D%26c2co
    ff%3D1%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-U
    S:official%26selm%3Dcuvd03%2524eta%25241%2540nemesis
    .news.tpi.pl%26rnum%3D2

    Tak więc po napisaniu odwołania zostało ono uznane (na razie tylko w
    przypadku kolegi zdąrzyli odpowiedzieć, ale podejrzewam, że decyzja
    będzie podobna także w pozostałych przypadkach). PKP zastrzegło, że
    trzeba zrobić 3 zł dopłaty do biletu.

    Jeżeli chodzi o moją osobę (nie podpisałem blankietu w pociągu) to
    przyszło do mnie wezwanie do zapłaty listem zwykłym - zastanawiam się
    czy olać je i poczekać na polecony, czy już teraz wysłać odwołanie?

    Z ciekawszych rzeczy to okazało się, że kontroler, którego numer
    widnieje na blankiecie wezwania mojej dziewczyny nie istnieje - tak
    odpisało mi PKP kiedy złożyłem na niego skargę :) Zastanawiam się jaką
    podstawę ma PKP w ściąganiu kary, którą nałożył nieistniejący kontroler...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\