    From: Maciek Ciara <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Oszustwo sklepu z Allegro
    Date: Mon, 18 Aug 2008 13:02:35 -0700 (PDT)

    Witam!

    Kupiłem na Allegro amortyzatory do samochodu od sklepu, który
    posługuje się loginem 'noweczesci_pl' (http://www.allegro.pl/
    show_user.php?uid=9071447). Kosztowało mnie to 80 zł + przesyłka 17
    zł. Amortyzatory doszły szybko, jednak okazało się, że są wadliwe.
    Więc skontaktowałem się z tą firmą i polecili mi odesłać je w ramach
    reklamacji. Zaznaczyłem, że chcę zwrotu pieniędzy lub wymianę na inne
    amortyztory. Przesyłka została wysłana 29. kwietnia 2008 roku. I do
    tej pory nie odzyskałem pieniędzy. A minęło już ponad 3 miesiące.
    Dzwoniłem wielokrotnie, ale zawsze mnie zbywano. Na początku mówili,
    że reklamacja jest rozpatrywana. Potem mówili, że przeleją pieniądze,
    żebym wysłał im smsem numer konta. Tak też zrobiłem. Wysłałem też
    kilka maili. Tutaj także podawałem numer konta do przelewu. Jednak
    wszystko bezskutecznie. Teraz już nawet telefonu nie odbierają. Mogę
    spróbować z innego numeru zadzwonić, ale nie wiem czy to pomoże.

    Co mogę zrobić w takiej sytuacji, aby odzyskać pieniądze?

    --
    Pozdrawiam,

    Maciek Ciara