  • Data: 2002-04-11 20:13:10
    Temat: Oplata za paszport
    Od: a...@N...poczta.onet.pl (Olo) szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Ile wyniesie opłata za wydanie nowego paszportu w sytuacji gdy stary
    został zgubiony, ale okres jego ważności już się skończył?
    Nie wiem czy można uniknąć potrójnej opłaty za zgubienie - przecież i
    tak po 10 latach trzeba wyrobić nowy (te 10 lat właśnie minęło)?

    PS
    Powyższa sytuacja co prawda mnie nie dotyczy, jednak przytrafiła się
    koledze w imieniu którego piszę ten post.
    Byłbym wdzięczny za informację czy i w jaki sposób można uniknąć
    "obdarcia ze skóry" horrendalną (jak dla kolegi) kwotą 300 zł?

    Pozdrawiam
    Olo