    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Artur <a...@j...net>
    Subject: Office XP OEM - licencja [EOT]
    Sender: Artur <a...@j...net>
    Date: Tue, 22 Jul 2003 00:38:25 +0200

    > From: d...@p...onet.pl@213.199.201.132
    > [mailto:d...@p...onet.pl@213.199.201.132] On Behalf Of Arek
    > Posted At: Tuesday, July 22, 2003 12:31 AM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: Office XP OEM - licencja [EOT]
    > Subject: Re: Office XP OEM - licencja [EOT]
    >
    > No i cóż rzecz... okazało się, że Olgierd Rudak potrafi
    > publicznie znieważać i zniesławiać innych tylko jako
    > tchórzliwy anonim :( Zabrakło mu nawet tej krzytyny cywilnej
    > odwagi i honoru by się przedstawić.

    Tchorzliwy Arnoldzie Buzdyganie, zabraklo ci krztyny cywilnej odwagi by
    zrealizowac swoje grozby wobec mnie.
    A wiec teraz odmawiam ci tej satysfakcji, bowiem jako czlowiek
    pozbawiony honoru, nie jestes godzien by uczciwy czlowiek ci ja dawal.
    Zaden czlowiek o zdolnosciach honorowych nie da takiego pola kanalii,
    kretaczowi, naciagaczowi, szuji tak samo jak nie da jej zwyklemu
    oszustowi lub alfonsowi.
    A.