  • Data: 2003-04-27 15:50:10
    Temat: Odp: egzekucja a odwolanie
    Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj imienniku :-))

    > Z tymi oplatami to w ogole jest problem i watpie aby ktos chcial je teraz
    > od ciebie egzekwowac - szczegolnie, ze zapadl juz wyrok TK w tej sprawie i
    > przepisy d/t oplat za parkowanie zostaly uznane za niezgodne z
    konstytucja.

    > Konrad

    Tak, ja juz od dluzszego czasu prowadze z nimi "korespondencje" i juz
    powolywalem sie na art.217 Konstytucji RP i na wyrok TK z 10 grudnia 2002,
    lecz te przepisy moc prawna traca 30 listopada 2003. Strasza mnie, ze sprawe
    przekazali do egzekucji administracyjnej celem przymusowego sciagniecia
    naleznosci.
    Teraz sam nie wiem czy jeszcze sie odwolywac, czy im te kare zaplacic?

    Pozdrawiam
    Frank