  • Data: 2003-04-16 11:17:16
    Temat: Odp: alimenty i studia
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sandra <J...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7i469$5ob$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik yah <y...@p...do.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    > napisał:2...@p...do.pl...
    > > moje pytania:
    > > - na czym sie oprzec podczas rozprawy?
    > cienko to widze eh ...

    Czemu niby cienko? 300 zl chce uchylic? Sorry...

    Oprzec sie na prawdzie, to najlepiej dziala. W razie ew. porazki w pierwszej
    instancji wzaic dobrego pranika ( np. jednego z naszego niedoszlego
    stowarzyszenia - Marcin co jest? ) i isc wyzej - w Okregowych sa bardziej
    rozgarnieci sedziowie zazwyczaj.

    Ojciec musi udowodnic, ze corka sie moze sama utrzymac bez jego alimentow,
    wiec to na nim powinien spoczywac ciezar dowodu. Nalzey przedstawic np.
    rachunki, oplaty za czesne, wyliczenie biletow itd itp - taka dluga i
    szczgolowa lista powinna zrobic wrazenie.

    Co do przesluchania, to nie, ale moze ustanowic pelnomocnika i nie stawic
    sie wcale na rozprawe, chyba, ze sad ja wezwie ( co pewnie zrobi ). Nawet
    jak bedzie, to powinna siedziec cicho i dac dzialac pelnomocnikowi.

    A juz w szczegolnosci bezprawne jest wstrzymanie wyplaty alimentow bez
    orzeczenia sadowego. Ja bym od razu zlozyl pozew w sadzie o zaplate ( o ile
    pamietam nie wiaze sie to z kosztami zadnymi ).

    Depi.