  • Data: 2003-04-05 14:55:30
    Temat: Odp: Prośba o porad
    Od: "bubu" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik marys <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6ka5e$jhr$...@n...news.tpi.pl...
    > Dzień Dobry.
    >
    > Mam prośbę abyście pomogli mi wybrnąć z sytuacji, którą poniżej
    przedstawię.

    > Mój brat sprzedał, jakieś 2 miesiące temu, zestaw do odbioru TV
    satelitarnej
    > z dekoderami itp. sprzętem RTV. Facet zapłacił za to 500 zł. (Znajomy
    Powiedz facetowi aby faktycznie oddał sprawę do sądu . Zepsuł sprzęt
    więc niech go odda
    do naprawy a nie odwozi tobie . On sprawę przegra jeśli wniesie a
    poniesie koszty dużo
    większe niż zapłacił za sprzęt .A wujka poproś , jeśli robi za gońca u
    tamtego faceta aby
    odniósł mu to zepsute badziewie.Widziały gały co brały a przez miesiąc
    sprzęt zepsuły.