  • Data: 2002-01-01 15:40:48
    Temat: Odp: Pijany kapłan
    Od: "macso" <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik lume <i...@l...prv.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a0sft4$a6q$...@a...webcorp.pl...
    > Jak postapic z ksiedzem ktory ciagle publicznie obraza ludzi z ambony, a ci
    > którzy daja
    > zlotowke to lepiej niech nie przychodza -twierdzi.
    > To znaczy chodzi mi o to gdzie takie cos (co?) sie wysyla i w ile osob,
    > Chodzi nam o zmiane ksiedza. Bo ten mysli tylko o swojej dupie...

    no to w koćcu pijany ( tzn po pijaku odp[rawia mszę)
    czy chciwy ??
    PO za tym śmiem twierdzić czy ciągle :))
    domyślam że ten stan permanencji dotyczy Twoich wizyt w kościele
    a raczej nie mog.ą być zbyt częste skoro nie wiesz tego o co pytasz.
    W kościele - instytucji obowiązuje też droga służbowa. Czyli najpierw powinien
    być dziekan ( przełożony dekanatu). No chyba że wasz proboszcz jest
    jednocześnie dziekanem, więc wtwedy biskup.
    Wystarczy napisać do kurii a tam już przekażą do odpowiedniego
    sufragana.

    macso