  • Data: 2003-07-22 13:36:13
    Temat: Odp: Dziecko wyjezdza do ojca uczyc sie...
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik DoKriss <d...@b...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@b...com...
    > Witam,
    > Jak to najlepiej rozegrac:
    > Rozwiodlam sie z mezem. Byly malzonek placil mi alimenty na syna.

    a nie sadze by ten obowiazek wygasl

    > Obecnie 17-letni syn wyjezdza sie uczyc w miescie w ktorym przebywa
    > Ojciec.

    i co to ma do rzeczy ?

    > Syn bedzie mieszkal w Internacie. Byly maz chce alimentow.

    na jakiej podstawie?

    Jjak to
    > rozwiazac
    > zeby nie placic alimentow ale dokonywac np wspolnie oplac za nauke i
    > pobyt
    > w innym miescie syna?.

    to nie zmienia sytuacji ,ze poki jest pod twoja opieka alimenty przekazywane
    sa do Twoich rak

    Czy syn musi byc pod opieka meza?

    tak a przebywanie w internacie nie uchyla obowiazku alimentacyjnego i
    powierzonej wladzy

    Sandra