eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadpłata do ORANGE › Nadpłata do ORANGE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.new
    s.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!peer
    .ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.hi
    ghwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
    02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    X-Mozilla-News-Host: news://news.gazeta.pl:119
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Nadpłata do ORANGE
    Date: Mon, 19 Jul 2021 13:58:58 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.12.0
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <60f56904$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1626695940 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 538 185.192.243.253:63050
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1937
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:812559
    [ ukryj nagłówki ]

    Pisałem już tu, że dostałem fakturę korygującą na ~85 zł. Gdzieś ten
    wątek mi zginął, bo usuwam po 7 dniach posty. To stworzę nowy, bo mam
    ciekawostkę. Może się komuś to przyda.

    ORANGE nie zwraca nadpłaty samo. Minął miesiąc, więc zacząłem grzebać.
    Na stronie ORANGE https://www.orange.pl/omnibook/nadplata-na-koncie#
    opisana jest procedura.

    Ponieważ nie jestem już klientem ORANGE (nadpłata wynika z rozwiązania
    umowy), więc zalogować się nie mogę, więc zostaje telefon na 510 100 100
    lub pismo. telefon prostszy. Najpierw bot mnie próbował zweryfikować,
    ale mu się nie udało. Potem pracownik, ale okazuje się, ze konto jest
    usunięte i tylko po PESEL może mnie znaleźć. Na koncie miałem nadpłatę
    ~200 zł.

    Dziwne o tyle, że sobie sami pobierali od wielu lat z rachunku. Ja bym
    sugerował osobom korzystającym z usług ORANGE kontrolne sprawdzenie, czy
    na koncie nie ma nadpłaty - nawet, jeśli operator sam sobie z rachunku
    pobiera.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1