  • Data: 2002-05-11 20:08:01
    Temat: Matura ustna - problem...
    Od: "Piotr Firlej" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!
    Wlasnie przedwczoraj zdawalem pisemna matme, na przedmiot ustny
    wybralem jezyk angielski. Mature ustna z angielskiego mam 27. maja, ale
    chcialbym zamienic ja na matme (wtedy nie musialbym jej zdawac - w klasie 3
    i 4 mialem db i bdb [na koniec], a mature napisalem [jestem na 90% pewien]
    na bdb). Moje pytanie brzmi: do ilu dni przed matura ustna mozna wybrany
    przedmiot? Zeby nie bylo, ze NTG - poprosze o jakies prawne poparcie swoich
    teorii :-D

    Pozdrawiam
    Piotr Firlej