  • Data: 2007-07-02 11:03:54
    Temat: Listonosz skarga?
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie z gatunku prawa Od kilku lat, usługi poczty (listonosza) sa
    poniżej krytyki. O dzisiaj: Od rana jestem w domu( nie słucham muzyki, nie
    odkurzam, mam głosny dzwonek. )O 12 dzwoni sąsiadka i daje mi dzisiejsze
    awizo-było u niej w skrzynce.
    Ostatnio wiem o 2 listach zwykłych , które do mnie nie doszły. Odbieram
    sporo poleconych, ale się zdarzyło się kilka razy ze znalazłam powtórne
    awizo PO TERMINIE ODBIORU. A pierwszego w ogóle nie było.
    Co można zrobić? Czy ktoś w ogóle kontroluje listonoszy?
    TMK