  • Data: 2007-07-07 00:29:19
    Temat: Re: Listonosz skarga?
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:f6am51$oa5$...@a...news.tpi.pl,
    TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Pytanie z gatunku prawa Od kilku lat, usługi poczty (listonosza) sa
    > poniżej krytyki. O dzisiaj: Od rana jestem w domu( nie słucham
    > muzyki, nie odkurzam, mam głosny dzwonek. )O 12 dzwoni sąsiadka i
    > daje mi dzisiejsze awizo-było u niej w skrzynce.
    > Ostatnio wiem o 2 listach zwykłych , które do mnie nie doszły.
    > Odbieram sporo poleconych, ale się zdarzyło się kilka razy ze
    > znalazłam powtórne awizo PO TERMINIE ODBIORU. A pierwszego w ogóle
    > nie było. Co można zrobić? Czy ktoś w ogóle kontroluje listonoszy?
    > TMK

    Z doświadczenie wiem, że pomaga głośna wizyta we właściwym oddziale poczty,
    wywołanie naczelnika bądź kierownika zmiany, zrobienie aferki i zakończenie
    jej pytaniem - czy składac oficjalną skargę na piśmie czy jednak
    listonoszowi się poprawi. Zwierchnik obiecuje, że pouczy listonosza i prosi
    o nieskłądanie skargi. Od tego momentu, do zmiany listonosza wszystko działa
    jak w zegarku. Przetestowane.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Nieobecność to lekarstwo na miłość