  • 1. Data: 2007-01-09 19:24:15
    Temat: Zakladanie stowarzyszenia
    Od: "sirm" <s...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    z grupa znajomych zakladamy stowarzyszenie, skompletowalismy juz wiekszosc
    dokumentow, w tym statut. Zastanawiam sie nad szczegolowymi kwestiami.

    * Czy jako nazwa musi byc "Stowarzyszenie English Name" czy moze byc samo
    "English Name". Od razu pytanie, czy nazwy niepolskie sa dopuszczalne?
    Ewentualnie damy nazwe Stowarzyszenie E.N.

    * Czy we wszystkich skladanych do sadu dokumentach nazwy stow. musza sie
    BEZWZGLEDNIE pokrywac? Bo przez nieuwage na liscie zalozycieli znalazlo sie
    "Stowarzyszenie E.N. English Name". Czy koniecznie musimy to poprawiac jesli
    chcemy miec nazwe "English Name" albo samo E.N.? Nie wiem jak bardzo w tej
    materii sad jest restrykcyjny.

    Acha, i tak dla upewnienia sie - lista zalozycieli nie wystarczy, musi byc
    jeszcze - chocby powielajaca poprzednia - lista obecnosci z walnego
    zalozycielskiego, prawda? Z gory dziekuje za odpowiedz, pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2007-01-09 20:54:40
    Temat: Re: Zakladanie stowarzyszenia
    Od: "Kordeus" <k...@p...onet.pl>

    > * Czy we wszystkich skladanych do sadu dokumentach nazwy stow. musza sie
    > BEZWZGLEDNIE pokrywac?

    Musza sie pokrywac. Po prostu lepiej zrobic to od rauz, niz potem chodzic po
    sadzie zeby poprawiac.

    > Acha, i tak dla upewnienia sie - lista zalozycieli nie wystarczy, musi byc
    > jeszcze - chocby powielajaca poprzednia - lista obecnosci z walnego
    > zalozycielskiego, prawda?

    Trzeba, jak rowniez protokol z zebrania

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-09 22:25:57
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Trzeba, jak rowniez protokol z zebrania

    O drukach KRS nie wspomnę.

    grzech

  • 4. Data: 2007-01-09 23:23:19
    Od: "sirm" <s...@N...gazeta.pl>

    Ok, dzieki, poprawie zatem nazwe na liscie. Btw. teraz sobie pomyslalem czy
    moze lista obecnosci z walnego byc wydrukowana na komputerze, zamiast wlasnych
    podpisow kazdej osoby, podpisalby sie tylko protokolant?

  • 5. Data: 2007-01-09 23:28:48
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    sirm wrote:
    > Ok, dzieki, poprawie zatem nazwe na liscie.

    Działalność stowarzyszenia chcesz zainaugurować artykułem 270 § 1 kk?

  • 6. Data: 2007-01-10 17:09:08
    Od: "Kordeus" <k...@p...onet.pl>

    >teraz sobie pomyslalem czy
    > moze lista obecnosci z walnego byc wydrukowana na komputerze, zamiast
    > wlasnych
    > podpisow kazdej osoby, podpisalby sie tylko protokolant?

    Nie. Kazdy musi sie podpisac.