  • 41. Data: 2022-03-05 00:16:11
    Temat: Re: Jenców nie bierzemy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-04, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > "Władze Rosji każdego dnia zatrzymują obywateli, którzy biorą udział w
    > protestach przeciwko wojnie w Ukrainie. Do Dumy Państwowej trafił projekt
    > ustawy, według którego osoby protestujące miałyby być wysyłane do służby
    > wojskowej w Donbasie."
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,281
    83237,rosja-protestujacy-przeciwko-wojnie-beda-wciel
    eni-do-wojska.html#s=BoxMMtImg2

    > Z artykułu wynika, że to raczej nie przejdzie, bo jak powiada Pieskow
    > "pobór do wojska nie może być karą, bo służba to obowiązek i przywilej".
    >
    > Ciekawe, jak zachowaliby się ci protestujący na froncie i czy Ukraińcy
    > mieliby wtedy więcej kacapskiego sprzętu.

    Pewnie mieliby więcej. Pewnie też znacząca część by się poddała lub
    odmówiła, bo w końcu wychodzenie u nich na ulicę to trochę więcej niż
    przeciętnie odwagi trzeba.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2022-03-05 07:12:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 09:00, J.F pisze:

    > Strzelanie z kalasza w las tez kiepski pomysl.
    > Lepiej mozdzierzami.

    No lepiej. Mnie chodzi o to, że strzelanie z kałasza w lsa ma jakąs
    ograniczoną skuteczność, a strzelanie z towa w lesie jest po prostu
    niebezpieczne dla strzelającego.

    > To nie musi byc zaden high-tech.

    Jak ma być stealth to już wyższa szkoła rakietowa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 43. Data: 2022-03-05 07:15:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 18:18, J.F pisze:

    > Bardzo szybko przestawisz.
    > Bateria samobiezna.

    Skoro konwój utknął na drodze, to tą altylerią samobieżną musiałbyś się
    poruszać po błocie - tu może być haczyk. No i pewnie akurat tam
    altylerii nie mają.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 44. Data: 2022-03-05 12:38:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ukraińcy zdaje się takich mają bardzo mało, większość to tradycyjne armatohaubice.

    -----

  • 45. Data: 2022-03-09 11:26:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 19:19:32 +0100, RadoslawF wrote:

    > Te fantasta a wiesz ile razy bateria samobieżna jest droższa od
    > holowanej? Odrób lekcje i sprawdź. Armia ukraińska biedniejsza
    > od naszej jakbyś nie wiedział.

    Ale troche takich baterii odziedziczyla.

    J.

  • 46. Data: 2022-03-09 21:48:37
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-09 o 11:26, J.F pisze:

    > Ale troche takich baterii odziedziczyla.

    Jak dziedziczyła to były równie drogie i było ich mało,
    podobno ponad 90% to były jednak holowane.