  • 1. Data: 2022-02-28 20:15:37
    Temat: Polskie dzieci ofiarami Putina!
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czujna TVP zaprzestała nadawać dobranockę "Masza i niedźwiedź"!

  • 2. Data: 2022-02-28 21:07:50
    Temat: Re: Polskie dzieci ofiarami Putina!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Feb 2022 20:15:37 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czujna TVP zaprzestała nadawać dobranockę "Masza i niedźwiedź"!

    Ja tam nie wiem, ale za to chyba trzeba zaplacic,
    wiec mamy juz trzy powody, aby zaprzestac.

    A mozna nadawac Bolka i Lolka.

    J.

  • 3. Data: 2022-03-01 02:48:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-02-28 o 21:07, J.F pisze:

    > Ja tam nie wiem, ale za to chyba trzeba zaplacic,
    > wiec mamy juz trzy powody, aby zaprzestac.
    >
    > A mozna nadawac Bolka i Lolka.

    Przestali kiedyś nadawać, bo upatrzyli sobie w nich pedałów.

    --
    animka

  • 4. Data: 2022-03-01 15:38:29
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Animka w

    > Przestali kiedyś nadawać, bo upatrzyli sobie w nich pedałów.

    Te, Animku skąd to wiesz?

    Bo to raczej chodzi o Tolę, durną jak ty...I animowaną...

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2022-03-01 19:48:03
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-01 o 15:38, TomN pisze:
    > Animka w

    > Te, Animku skąd to wiesz?
    >
    > Bo to raczej chodzi o Tolę, durną jak ty...I animowaną...

    Moje gratulacje durny Tomie. Widocznie Tola ci się podoba skoro ogądasz
    gdzieś tam.

    --
    animka

  • 6. Data: 2022-03-02 12:04:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 28 Feb 2022 20:15:37 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Czujna TVP zaprzestała nadawać dobranockę "Masza i niedźwiedź"!

    Hail Fiutin!

    Nie lękaj się! Jeszcze wrócą prawilne dobranocki dla dzieci naziolków.
    Nie wszyscy boją się mówić prawdę; Cejrowski nie wyrzeka się swych poglądów
    w żadnych okolicznościach.
    https://gazetaplus.pl/cejrowski-murem-za-wladimirem-
    putinem/46761/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2022-03-02 14:35:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-01-marca-2022 o 02:48, Animka pisze:
    > Przestali kiedyś nadawać

    i nie nadają?

  • 8. Data: 2022-03-02 15:40:26
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Animka w

    > Widocznie Tola ci się podoba skoro ogądasz gdzieś tam.

    Oh, może ty swoją fotkę pokażesz animowana idiotko...

    A wracając do Bolka i Lolka

    Tu masz ZP:
    http://www.bip.sfr.com.pl/zamowienia-publiczne

    A tu info o rozpoczęciu prac:

    <http://www.sfr.com.pl/odwiedz-swiat-bajki>

    No to masz, pooglądaj sobie jak to "pedały" (czyli nie homosie) się z Tolą
    zapoznały durna cipcio...

    https://www.youtube.com/watch?v=8GD9MTW5CKg

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2022-03-03 14:15:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Świat Ciebie czyli Grzegorza Sracza ruskiej qrwy minął bezpowrotnie 24 lutego.
    Do roboty się jakiejś weź, bo zdradzieckiego żołdu już nie będzie i deprecha gotowa.

    -----

  • 10. Data: 2022-03-03 14:36:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 3 Mar 2022 14:15:44 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Świat Ciebie czyli Grzegorza Sracza ruskiej qrwy minął bezpowrotnie 24 lutego.

    Hail Fiutin!

    Co przewidziałeś już 8 grudnia 2021:

    "Jeśli Rosjanie wejdą na Ukrainę, ludność powita ich z otwartymi rękami, a
    tym bardziej wojsko i inne służby, bo mają już dość
    własnych skorumpowanych oligarchicznych rządów. Powstanie Ukraina
    Zachodnia, w granicach mniej więcej Polski z 1939 roku."

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/_O3satcdQ
    BA/m/M4lVmRUdCgAJ

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/