  • 31. Data: 2022-03-04 13:05:17
    Temat: Re: Jenców nie bierzemy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Można ustawić celowniki artylerii.
    Tyle że zaraz te baterie im zbombardują, czymkolwiek po rusku.

    -----

  • 32. Data: 2022-03-04 13:06:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jaka jest podstawa prawna zasiadania Rosji w Radzie Bezpieczeństwa ONZ?

    -----
    > jaka jest właściwie podstawa konfiskaty różnych dóbr rosyjskich oligarchów w EU czy
    UK?

  • 33. Data: 2022-03-04 14:37:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 13:05:17 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > Można ustawić celowniki artylerii.
    > Tyle że zaraz te baterie im zbombardują, czymkolwiek po rusku.

    Jak to we wsploczesnej arytlerii - strzelasz i sp**lasz.

    Albo wybierasz inną bron.

    > -----

    J.

  • 34. Data: 2022-03-04 15:12:46
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 13:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > A jaka jest podstawa prawna zasiadania Rosji w Radzie Bezpieczeństwa ONZ?

    Taka sama jak innych krajów.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 35. Data: 2022-03-04 17:30:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No ale baterii szybko nie przestawisz, ogień widać z dronów, samolotów czy satelitów
    (ruskich), a tych armat szkoda by było.
    Tak swoją drogą jeśli Ukraińcy mają na bieżąco dane satelitarne, to mogą wygrać -
    skoro pastuchy bez satelitów dawały radę.
    Przecież Ruscy nie spalą całej Ukrainy lasów napalmem czy Orange Agent.
    BTW mieliśmy już dawno temu wystrzelać swojego satelitę?

    -----

  • 36. Data: 2022-03-04 18:05:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.statista.com/statistics/1293424/russia-s-loss-in
    -the-war-in-ukraine-by-type/

    -----
    > Rosjanie atakują. Wówczas żołnierz albo ginie, albo jest ranny, ale o wpadnięcie w
    niewolę trudno. Jeńcy, to chyba skutki

  • 37. Data: 2022-03-04 18:18:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 17:30:09 +0100, ąćęłńóśźż wrote:
    > No ale baterii szybko nie przestawisz,

    Bardzo szybko przestawisz.
    Bateria samobiezna.

  • 38. Data: 2022-03-04 19:19:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-03-04 o 18:18, J.F pisze:

    > Bardzo szybko przestawisz.
    > Bateria samobiezna.

    Te fantasta a wiesz ile razy bateria samobieżna jest droższa od
    holowanej? Odrób lekcje i sprawdź. Armia ukraińska biedniejsza
    od naszej jakbyś nie wiedział.

    pozdrawiam

  • 39. Data: 2022-03-04 19:22:46
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Bo Rosjanie atakują. Wówczas żołnierz albo ginie, albo jest ranny, ale o
    > wpadnięcie w niewolę trudno. Jeńcy, to chyba skutki likwidacji desantów
    > na tyłach tylko.

    Tych to raczej wyrzynają.
    Z rozbitych kolumn tak jak ten dzielny milicjant co zasrał ze strachu
    spodnie i się tłumaczył przed kamerą że nie wie po co przyjechał.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2022-03-04 22:49:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.03.2022 o 17:30, ąćęłńóśźż pisze:
    > No ale baterii szybko nie przestawisz

    Przestawisz. Dlatego się robi działa samobieżne właśnie. Bo taniej by
    było przyholować. Ale samobieżna może oddać kilka strzałów i uciec. W
    takiego GOŹDZIKA musisz trafić bezpośrednio, bo odłamki, czy podmuch go
    nie uszkodzi.

    --
    Robert Tomasik