  • 21. Data: 2020-09-11 10:25:56
    Temat: Re: Jelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i policja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale takich wykroczeń jest tyle, że i 100x więcej policjantów by nie ogarneło,
    > więc pojawia się od razu pytanie skąd nagłe zainteresowanie tą konretną osobą i
    > czy aby na pewno nie ma ważniejszych społecznie spraw. Nie ma, garniają i się
    > nudzą? To może zajeliby się sprawami ąęckiego na Alegro? :)

    Celne pytanie. Jeśli to był jedyny nieoświetlony numer we wsi, to
    rozumiem. Jeśli więcej, to należałoby już - choćby dla "zamaskowania -
    wszystkich ukarać. Łażenie po drodze nocą po niewłaściwej stronie, to
    już inna sprawa. Ale przecież mógł tych mandatów nie przyjąć i przed
    sądem domagać się pouczenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-09-11 14:38:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie na allegro, ale:
    * Kradzieżą auta "nie pójdziemy do administracji bo na tych czterech kamerach co nam
    Pan pokazuje palcem i tak nic nie będzie widać,
    bo na pewno w nocy kradli, a w poniedziałek niech pan pojedzie tym skradzionym autem
    złożyć zawiadomienie na komendzie" (był
    piątek);
    * Pobiciem "przecież pan wstał i chodzi to nic panu nie jest i niech pan se skarży z
    kodeksu cywilnego, a jeszcze za nieuzasadnione
    wezwanie patrolu może być mandat".

    O polucji mam zdanie jak Shrek, albo on jak moje.

    -----

  • 23. Data: 2020-09-11 16:14:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 11 września 2020 00:34:24 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > No ale numer ma być oświetlony,
    A podstawa prawna na to jest?

  • 24. Data: 2020-09-11 19:04:14
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest.
    Z jakimiś niuansami typu oświetlona droga publiczna czy jakoś tak.

    -----

  • 25. Data: 2020-09-11 21:05:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Celne pytanie. Jeśli to był jedyny nieoświetlony numer we wsi, to
    > rozumiem. Jeśli więcej, to należałoby już - choćby dla "zamaskowania -
    > wszystkich ukarać.

    Chyba żartujesz. Nikt nie zamierzał niczego maskować. Wręcz przeciwnie -
    miało być wiadomo o co chodzi, tylko że oficjanie nie da się przyczepić.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2020-09-11 21:11:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2020 o 14:38, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > patrolu może być mandat".
    >
    > O polucji mam zdanie jak Shrek, albo on jak moje.

    Akurat z allegro i policją wyglądało to inaczej. Skorzystałem z progrmu
    ochrony kupujących więc allego zgłosiła sprawę i mnie jako świadka (nie
    uzgadniając tego ze mną - wiem nie musi albo było na 76 stronie
    regulaminu).

    Pan policjant powiedział że mają tego od groma ale robili, bo widocznie
    allegro stać na prawników i nie są w stanie ich spuścić, jak zwykłego
    bolka, na drzewo przetrzymując 8 godzin w poczekalni.

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-09-11 23:00:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.09.2020 o 16:14, Kris pisze:

    > A podstawa prawna na to jest?

    Nie, dali mandat za "niemanie światła". Przecież tę podstawę się w
    mandat wpisuje.

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2020-09-12 01:32:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-11, Henryk Hajdan <h...@g...com> wrote:

    > Komendant przyniósł pismo z odpowiedzią, że zostaną wyciągnięte wobec
    > policjanta konsekwencje dyscyplinarne.

    Za to, że sąsiada nękali, czy za wyjściową sprawę?

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2020-09-12 01:43:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-11, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wszystkich ukarać. Łażenie po drodze nocą po niewłaściwej stronie, to
    > już inna sprawa. Ale przecież mógł tych mandatów nie przyjąć i przed

    To chodzi bardziej o skupienie się na nim. Facet przed skargą dostał pewnie w
    ostatniej dekadzie 2 mandaty, a tuż po skardze 4 w ciągu np. miesiąca. Nie
    wygląda to dziwnie? Jakby dostał z jeden za to światło, to oczywiście mógł być to
    przypadek.

    Nękanie za pierdoły nigdy nie wychodzi nikomu, w tym policji, na dobre. Poźniej
    zjawiają się takie stonogi i sobie używają, a co gorsza tworzy się określona
    opinia. A przecież pojedziesz dyskretnie za policjantem czy po służbie (w
    cywilu), czy w mundurze i nie mam cienia wątpliwości, że w ciagu doby popełni te
    5 lub więcej wykroczeń.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2020-09-12 15:29:19
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > wygląda to dziwnie? Jakby dostał z jeden za to światło, to oczywiście mógł być to

    Ja, to nawet jestem pewien, że to nie przypadek.

> [...]
    > cywilu), czy w mundurze i nie mam cienia wątpliwości, że w ciagu doby popełni te

    Co do zasady pewnie masz rację, choć niekoniecznie musisz mieć rację. Ja
    staram sie nie popełniać wykroczeń, bo i po co. Choć oczywiście pewnie
    uniknąć sie tego nie da.

    Natomiast nieoświetlony numer w nocy nie jest pierdołą, bo przed czasami
    GPS, to nie jeden raz się wkurzałem szukając czegoś po wioskach. Teraz
    GEOPORTAL pokaże wejście.

    Po za tym trzeba by było wiedzieć, o co on tę skargę napisał. Bo nie
    jest wykluczone, że gdybyśmy wiedzieli, to stwierdzilibyśmy, że dwa
    mandaty za mało. :-) Moze napsiał na nich skargę, ze sąsiadowi nie dali
    mandatu za nieoświetlony numer - przykładowo - bo znam takich oszołomów.
    Donieśli o pierdołę na sąsiada. Policjant nie dał mandatu, to
    doniesienie, ze łapówkę wziął. Ale to też domysł, a nie jaka wiedza.

    --
    Robert Tomasik