eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i policja › Re: Jelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i policja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Jelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i
    policja
    Date: Fri, 11 Sep 2020 23:43:51 GMT

    On 2020-09-11, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Celne pytanie. Jeśli to był jedyny nieoświetlony numer we wsi, to
    > rozumiem. Jeśli więcej, to należałoby już - choćby dla "zamaskowania -
    > wszystkich ukarać. Łażenie po drodze nocą po niewłaściwej stronie, to
    > już inna sprawa. Ale przecież mógł tych mandatów nie przyjąć i przed
    > sądem domagać się pouczenia.

    To chodzi bardziej o skupienie się na nim. Facet przed skargą dostał pewnie w
    ostatniej dekadzie 2 mandaty, a tuż po skardze 4 w ciągu np. miesiąca. Nie
    wygląda to dziwnie? Jakby dostał z jeden za to światło, to oczywiście mógł być to
    przypadek.

    Nękanie za pierdoły nigdy nie wychodzi nikomu, w tym policji, na dobre. Poźniej
    zjawiają się takie stonogi i sobie używają, a co gorsza tworzy się określona
    opinia. A przecież pojedziesz dyskretnie za policjantem czy po służbie (w
    cywilu), czy w mundurze i nie mam cienia wątpliwości, że w ciagu doby popełni te
    5 lub więcej wykroczeń.

    --
    Marcin