  • 1. Data: 2020-09-03 13:02:11
    Temat: Jelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i policja
    Od: n...@o...pl

    żadnego wątku o tej sprawie? :)

    to zacznę że w regulaminie przewoźnika nie ma nic o zakazie przewodu hulajnóg
    (elektrycznych też)

  • 2. Data: 2020-09-03 21:45:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.09.2020 o 13:02, n...@o...pl pisze:
    > żadnego wątku o tej sprawie? :)
    >
    > to zacznę że w regulaminie przewoźnika nie ma nic o zakazie przewodu hulajnóg
    > (elektrycznych też)

    Ja bym zaczął od Prawa Przewozowego. Art. 23 pkt. 2 ust. 2. Potem by
    trzeba przegrzebać rozporządzenia, a dopiero na samym końcu ten
    regulamin. Jeśli chodzi o regulamin, to ten niekoniecznie musi zabraniać
    przewożenia hulajnogi. Mamy tam §8, który wymienia co można przewozić.
    Nie mnie oceniać, na ile owa hulajnoga przykładowo utrudniała przejście.
    Potem §14 i §17.1.6. W każdym razie, jeśli kierowca - nawet błędnie to
    zinterpretował - i odmówił przewiezienia hulajnogi, to popisywanie się
    erudycją i cytowanie Konstytucji jest kiepskim pomysłem, a już na pewno
    kiepskim, jak policjant nakazuje wyjście z pojazdu. Było skargę na
    kierowcę pisać.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-09-04 21:30:16
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@g...pl>

    W dniu 2020.09.03 o 13:02, n...@o...pl pisze:
    > żadnego wątku o tej sprawie? :)
    >
    > to zacznę że w regulaminie przewoźnika nie ma nic o zakazie przewodu hulajnóg
    > (elektrycznych też)

    Regulamin nie nadąży nigdy za rzeczywistością, a hulajnogi elektryczne
    niestety czasem wybuchają:

    https://www.google.com/search?q=hulajnoga+elektryczn
    a+wybuchła+na+ursynowie&tbm=nws

  • 4. Data: 2020-09-04 21:36:14
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Daj spokój. Szukanie sensacji.

    Biedne dzieci, policja za pisu niewychowana, skuli pewnie babę z kutasem...
    Takie pierdolenie...

  • 5. Data: 2020-09-04 21:42:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Smartfony też...

    Ja pier... prawnicy z komisji europejskiej? ;-)

  • 6. Data: 2020-09-04 22:15:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.09.2020 o 21:36, _Master_ pisze:
    > Daj spokój. Szukanie sensacji.
    > Biedne dzieci, policja za pisu niewychowana, skuli pewnie babę z kutasem...
    > Takie pierdolenie...

    Zacznijmy od tego, że gościa skuli nie z tego powodu, że przewoził
    hulajnogę autobusem, tylko z tego powodu, ze nie wysiadł na żądanie
    kierowcy i Policji.

    A dzieci? Pewnie przyjemne to nie było, ale taka lekcja poprawności i tyle.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2020-09-04 22:43:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To wszyscy wiedzą ale lewackie media drążą że brutalnie i że trzeba było
    wezwać funkcjonariuszki które wyprowadzą dzieci i już po 3 godzinach
    będzie można gościa skuć. ;-)

    Serio. Tokfm.

  • 8. Data: 2020-09-04 22:46:41
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2020.09.04 o 21:42, _Master_ pisze:
    > Smartfony też...

    potwierdzam, wnuk sąsiada miał taki przypadek, poparzyło go, akurat
    wtedy było za oknem 27 st, trzymał smartfon w kieszeni i leżał z nim na
    słońcu

  • 9. Data: 2020-09-04 23:21:45
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    W dniu 2020.09.04 o 22:43, _Master_ pisze:
    > To wszyscy wiedzą ale lewackie media drążą że brutalnie i że trzeba było
    > wezwać funkcjonariuszki które wyprowadzą dzieci i już po 3 godzinach
    > będzie można gościa skuć. ;-)
    >
    > Serio. Tokfm.

    raczej lewaccy słuchacze, słuchałem Mikrofonu TOK FM

  • 10. Data: 2020-09-05 21:01:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pan prowadzący to niezły manipulator. Wie jak podpuszczać spaczone
    lewactwem umysły.
    Jest długa historia jego "działalności" ;-)