  • 11. Data: 2020-09-07 23:46:44
    Temat: Re: Jelenia Góra - wyproszenie z autobusu, bo hulajnoga elektryczna i policja
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Zacznijmy od tego, że gościa skuli nie z tego powodu, że przewoził
    > hulajnogę autobusem, tylko z tego powodu, ze nie wysiadł na żądanie
    > kierowcy i Policji.

    a policjant może wyprosić gościa "bo takie jest żądanie kierowcy".
    podstawą był niezbyt przekonujący zakaz przewozu hulajnogi

    a gdyby kierowca powiedział np. "bo ma żółte spodnie" to policja też "a to
    spoko, to wyprowadzamy"?

  • 12. Data: 2020-09-08 09:36:02
    Od: p...@g...com

    W trakcie przewozu do komisariatu mężczyzna był wulgarny, agresywny, wyzywał
    funkcjonariuszy. Został zatrzymany w policyjnym areszcie. Następnego dnia
    przedstawiono mu zarzuty w tej sprawie. Teraz za popełnione czyny grozić mu może
    nawet do 3 lat pozbawienia wolności. Prokurator Rejonowy w Jeleniej Górze zastosował
    wobec niego środek zapobiegawczy w postaci dozoru policji.

    no to suweren faktycznie powstal z kolan :-)

  • 13. Data: 2020-09-08 10:05:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Awanturował się w pojeździe i nie wykonywał poleceń policji.

    Hulajnoga nie ma tu nic do rzeczy tak samo jak kutas Margo kiedy pobił/a
    bliźniego ;-)

  • 14. Data: 2020-09-08 10:59:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 07 Sep 2020 23:46:44 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > a policjant może wyprosić gościa "bo takie jest żądanie kierowcy".
    > podstawą był niezbyt przekonujący zakaz przewozu hulajnogi

    Od czasu do czasu zdarza się miszcz kierownicy, który zmusza kierowcę
    autobusu do nagłego hamowania. Nietrudno sobie wyobrazić los pasażerów,
    którzy znajda się na drodze hulajnogi albo roweru.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2020-09-08 11:12:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.09.2020 o 23:46, n...@o...pl pisze:

> [...]
    > podstawą był niezbyt przekonujący zakaz przewozu hulajnogi
    > a gdyby kierowca powiedział np. "bo ma żółte spodnie" to policja też "a to

    Już pisałem wiele razy. To pisze się skargę na policjanta, ze bezprawnie
    wyprosił, a nie cytuje Konstytucję. Popisy mogą się skończyć tylko w
    jeden sposób.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2020-09-08 11:13:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.09.2020 o 09:36, p...@g...com pisze:
> [...]
    > zapobiegawczy w postaci dozoru policji.
    >
    > no to suweren faktycznie powstal z kolan :-)

    A wystarczyło wysiąść i napisać skargę. Ja nie twierdzę, ze z hulajnogą
    jeździć nie wolno, natomiast na pewno nie należy się szarpać z
    policjantami, bo to bez sensu.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2020-09-10 14:14:14
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    > Już pisałem wiele razy. To pisze się skargę na policjanta, ze bezprawnie
    > wyprosił, a nie cytuje Konstytucję. Popisy mogą się skończyć tylko w
    > jeden sposób.

    Właśnie sąsiad opowiadał mi, ze dawno temu, jakieś 5 lat nie szarpał się
    z policjantami, tylko napisał na nich skargę do komendanta posterunku,
    sprawa wymagała wymiany pism conajmniej 10 razy, a konsekwencją było, że
    policjanci ci wypisywali mu mandaty za zgaszoną w nocy żarówkę
    oświetlająca tabliczkę z numerem chałupy czy za przejście 100m prawą
    stroną szosy, którą jeździ 5 samochodów na dobę.

  • 18. Data: 2020-09-11 00:34:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.09.2020 o 14:14, Henryk Hajdan pisze:

> [...]
    > oświetlająca tabliczkę z numerem chałupy czy za przejście 100m prawą
    > stroną szosy, którą jeździ 5 samochodów na dobę.

    No ale numer ma być oświetlony, a jeśli nawet tą drogą jeździ tylko 5
    samochodów na noc, to nadal jeden z nich może go potrącić. A jak się
    skarga skończyła?

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2020-09-11 01:44:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-09-10, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > No ale numer ma być oświetlony, a jeśli nawet tą drogą jeździ tylko 5
    > samochodów na noc, to nadal jeden z nich może go potrącić. A jak się
    > skarga skończyła?

    Ale takich wykroczeń jest tyle, że i 100x więcej policjantów by nie ogarneło,
    więc pojawia się od razu pytanie skąd nagłe zainteresowanie tą konretną osobą i
    czy aby na pewno nie ma ważniejszych społecznie spraw. Nie ma, garniają i się
    nudzą? To może zajeliby się sprawami ąęckiego na Alegro? :)

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2020-09-11 09:33:09
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

> [...]
    > czy aby na pewno nie ma ważniejszych społecznie spraw. Nie ma, garniają i się
    > nudzą? To może zajeliby się sprawami ąęckiego na Alegro? :)

    Komendant przyniósł pismo z odpowiedzią, że zostaną wyciągnięte wobec
    policjanta konsekwencje dyscyplinarne.