  • Data: 2003-08-13 12:20:21
    Temat: Interbetowa sprzedaz
    Od: "Damian" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Zwracam się z prośbą o udzielenie rady a zarazem odpowiedzi na mój problem.
    Jestem jedną z kilku osób, które kupiły towary za pomocą portalu aukcji
    internetowych. Po włpłaceniu kwoty za towar sprzedawca nie odbiera telefonów
    i nie wysyła towaru. Dziwi sytuacja, gdyż owy sprzedawca był osoba
    wiarygodną i powiadał wiele zakończonych aukcji z wynikiem pozytywnym.
    Mam nadzieję, iz sprzedawca zgłosi sie niedługo.
    Rozpatruję także "czarny" scenariusz - sprzedawca nie zgłosi się nigdy i nie
    wysle towaru.
    - Co mogę w takim przypdku zrobić i gdzie zgłaszać ową sprawę. Z
    relacji znajomego wynika iż nie mam szans na odzyskanie pieniędzy pomino iz
    posiadam dowody wpłaty i pełną korespondecję ze sprzedawcą tuż przed wpłatą
    pieniędzy. Czy znajomy ma rację?
    Bardzo proszę o pomoc. Nie chciałbym aby koleje osoby zosatły poszkodowane
    tak jak ja.

    Z wyrazami szacunku
    Damiam S