    From: "KitE" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Gwarancja - telefon w sieci PlusGSM
    Date: Wed, 3 Apr 2002 12:19:07 +0200

    Witam,
    Przed swietami (w srode) nabylem w salonie PlusGSM jeden z promocyjnych
    zestawow (telefon + aktywacja z cyrografem na 24 m-ce). Po pierwszym dniu
    uzytkowania okazalo sie, ze parametry tego telefonu znacznie odbiegaja od
    podanych w specyfikacji (czas czuwania wynosi 70 zamiast 300 godzin).
    Uprzejmi panowie i mile panie z infolinii PlusGSM wymyslaja mnostwo
    mozliwosci (ze, tak zawsze jest na poczatku, ze mam wlaczone wszystkie
    "pradozerne" opcje, ze sepsulem sobie baterie, itd., wlacznie z propozycjami
    wielokrotnego forowania baterii, ktorej normalnie nie trzeba formowac)
    Bateria ta dziala normalnie z telefonami np kupionymi w Szwecji. Nie jest to
    odosobniony przypadek, gdyz podobny efekt wystepuje we wszystkich (znanych
    mi) przypadkach uzytkowania telefonu z ostatniej promocji PlusGSM.
    Telefony posiadajace podobna wade bez problemu wymieniano na nowe u innych
    operatorow (poza granicami naszego kraju)
    Denerwuje mnie fakt, iz na dzien dzisiejszy zamias przepraszac i
    przynajmniej obiecywac szybka naprawe/wymiane aparatu, robi sie ze mnie
    kretyna, ktory zaraz po zakupie "zepsul" sobie baterie i zamiast kupic nowa
    niepotrzebnie zajmuje linie informacyjna.
    Oczywiste jest, ze nalezy oddac telefon do serwisu. Chcialbym jednak
    zapytac, czy w zwiazku z wada wykryta wlasciwie juz w dniu zakupu oraz duza
    skala problemu, nie przysluguja mi dodatkowe prawa pozwalajace ominac dlugi
    proces oczekiwania na decyzje laskawych serwisantow PlusGSM. Dziekuje za
    wszelkie porady. Zycze milego dnia.
    KitE