  • Data: 2003-09-18 09:19:44
    Temat: Długi rodziców
    Od: PaweŁ N <P...@n...mail> szukaj wiadomości tego autora

    Mam następujące pytanie. Sprawa dotyczy tak jak w temacie, długów
    zaciągniętych przez rodziców. Ja mam już własne dochody i swoją rodzinę, no i
    nie mieszkam z rodzicami (czyli nie prowadzimy wspólnego gospodarstwa
    domowego). Czy długi (kredyty w banku) w przypadku niewypłacalności rodzicow
    przechodzą w jakiś sposób na mnie? Jeżeli tak to w ajki sposób mógłbym się
    przed tym zabezpieczyć lub przynajmniej zminimalizować skutki. Dzieki za pomoc.
    PaweŁ